lördag 7 februari 2009

Jaha ännu en dag har gått...

Den här dagen är det väl inte så mycket att säga något om.
Jobbade 6.45-21.15 så jag vet ju vad jag har gjort hela dagen.
När jag kom hem så tänkte jag att vi kunde kolla på en "Irene Huss" film. Men så blev det inte.
Tommy var hos grannen Jörgen så när han äntligen kom hem var klockan så mycket.
Vi käkade räkmackor istället. Det var så himla gott. Längesedan vi käkade såna.
Skulle ha tagit kort för dom var så fina och läckra =)
Efter det så delade vi på en semla. Det var oxå jättegott.
Man känner sig lite onyttig efteråt. Men vad gör det.. Det var ju ändå fredag kväll..
Nej nu måste jag sova för jag börjar jobba halv 8 imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen fara med irene huss filmerna, du kan ta de lungt.. :) du får låna dem hur länge du vill :)

Kram kram

Sussie sa...

Tack det var snällt =)
Kram

Magdalena sa...

Åh! Va lyxigt med räkmacka! Tror vi ska göra det någon kväll vi också. Imorgon kanske?
Ni är definitivt värda det!
Kram