tisdag 10 februari 2009

Mätt o belåten =)


Nu sitter man här o jäser vid datorn. Har ganska nyligen ätit en sån himla god middag.

Kycklinglasagne. Jag älskar ju kyckling i alla former så jag blev så glad när jag hittade det här receptet. Och Malin, du ser väl att jag har lagt på lite färska grönsaker oxå ;)
Nu är det inte någon som har bett om receptet men här får ni det ändå. Ni måste ju bara testa det =)
1pkt färska lasagneplattor, 1 grillad kyckling, 2 pkt kelda ostsås, 1 pkt fryst stuvad spenat, 1liten burk soltorkade tomater.
Varva lasagneplattorna, kycklingen, spenaten, tomaterna o ostsåsen i en smord ugnsform.
Översta lagret ska vara ostsås. Strö över riven ost och grädda i 200 grader i 20 minuter. Servera med färska grönsaker.
Bara maten har sjunkit undan så ska jag gå på en promenad. Det är ju kallt ute men tar man bara på sig varma kläder så..

1 kommentar:

Jessica sa...

Oj detta måste jag också tetsa, jag älskar också kyckling!!Mums!! hihi..

Jaa du verkar gilla kyckling och filmjölk *ler* hihi..

kram kram