torsdag 5 februari 2009

Ledig dag =)

Min lediga dag inledde jag med ett besök hos tandläkaren. Det var ju inte så roligt men det gick ju bra iallafall. Skulle egentligen lagat en visdomstand men tandläkaren tyckte att jag skulle dra ut den istället. Och det är ju iof bättre så att man slipper bråka med den i framtiden.
Den här dagen skulle jag hinna så mycket hade jag tänkt men inte då..
Har nästan inte gjort något alls och nu är det redan kväll.
Men det kan vara skönt att bara vila upp sig oxå. Man behöver det ibland.
Ska fixa lite kaffe tror jag. Det piggar upp =)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ok. drog du ut tanden idag?? isf gjorde de ont??

Hoppas de är bra med dej annars..

Kram kram :)

Sussie sa...

Ja, jag drog ut den men det var faktiskt inte så farligt. Det gick fort. Jag hade oroat mig för bedövningen men de använde en "penna" typ istället för spruta så det var ok. Nu så här efteråt så är det värsta när man ska äta för man får ju inte tugga på den sidan första dagarna. Och det är lite ömt.
Men för övrigt är det bara bra=)