tisdag 3 februari 2009

Tandläkaren...usch =(

Idag på morgonen var jag till tandläkaren. En vanlig undersökning bara. Det slutade med att jag därifrån med 3 nya tider. Det var två hål som skulle lagas + tandsten som skulle bort. Suck!! Så roligt är det ju inte att gå till tandläkaren. Men det är ju tur att tandvårdsförsäkringen finns. Då blir det ju inte en chock för plånboken
Så nu sitter jag här vid min kära dator med en mugg kaffe. Ska snart iväg o jobba. Har ett kvällspass idag. En fördel med att jobba i stan är att man hinner både läsa böcker och sova på bussen in. Det är skönt. Men jag är ändå glad att jag inte pendlar den sträckan varje dag. Då blir det trist.
Nu blir det inget mer skrivet idag. Kommer inte hem förrän 12 i natt o då blir det sängen direkt.

4 kommentarer:

Erika sa...

usch för tandläkare..har ioförsig bara gått på kontroller men ändå... bra att du sa de, ska typ förlänga de dära avtalet.. fick ja brev om som ja glömt...:) Tack:) Kram

Jessica sa...

usch då, inge kul när man får ifrån tandläkaren med hål.. :( jag har en visdomstand som börjar komma upp så de gör ont, vet inte om jag måste ta bort den :(

kram kram

Magdalena sa...

usch och fy för tandis. Det finns ju en tandläkare i uppsala som lagar hål med laser istället för borra. Har dock aldrig haft ett enda hål hittills så jag vet inte hur det känns att borra men det låter ju lätt bättre med laser iallafall =)
Kram

Sussie sa...

Var glada ni som inte har lagat några hål. Det är inte kul.
Jag tror inte att man behövde göra något om man vill förlänga. Då rullar det bara på ändå. Men helt säker är jag inte.