torsdag 19 februari 2009

ledig dag!!!

Det är inte ofta jag är helledig en vardag så jag måste försöka att både hinna göra mycket men även hinna med att koppla av. En svår kombination... Hmm.. Hur ska jag lägga upp min dag?
Det jag måste hinna göra idag är: baka, städa, tvätta och gå min promenad.
Har faktiskt både bakat och tvättat och imorse låg jag kvar i sängen och läste min deckare.
Så än så länge tycker jag att jag lyckats med att kombinera
Och nu sitter jag här och det är ju även en avkoppling.
Fast klockan går ju så jäkla fort bara.
Igår missade jag min favoritserie Grey`s anatomy. Det var säsongsstart. Men jag jobbade så jag kunde inte se det. Och på söndag när det är repris så jobbar jag då oxå. Men nästa onsdag då ska jag kolla...
Nej nu ska jag ta itu med städningen.

1 kommentar:

Jessica sa...

:) jag har också städat lite plus lite promenader vart de också :) hihi kram kram