onsdag 4 februari 2009

Shopping

Var på sista besöket på Good Food Practice idag. Jag har ju (för er som inte vet) varit med på ett forskningsprojekt. Det har gått ut på att ta reda på om produkter med probiotika kan påverka infektionssjukdomar som t ex förkylningar. Man har fått druckit en dryck i 10 veckor men inte vetat om den har innehållit probiotika eller inte. Sånt innehåller tex A-fil, Pro Viva- produkter, Valio Yoghurt o många andra.

Rätt så intressant faktiskt. Om det funkar så skulle det ju vara bra. Skulle lätt kunna dricka 1 dl rätt sorts yoghurt varje dag om jag visste att jag slapp att bli förkyld. Eller iallafall inte lika ofta.

Efter besöket så tog jag en sväng på stan och shoppade lite.


Kände att det skulle vara kul med lite nya kläder. Och jag älskar ju klockor så det fick det bli. Det fanns så många att välja på så det var svårt. Rea på Ur&Penn. (Fast jag tycker att det alltid har rea där!? På den andra bilden är det en "osynlig" bokhylla som man hänger på väggen och lägger böckerna på den. Har så många böcker på mitt sängbord som bara ligger där. Skulle se lite snyggare ut tänkte jag. Ska ta kort när den väl hänger på väggen så syns det bättre hur det ska se ut.

Nähä så var det dax att åka till jobbet då för dagens kvällspass.

3 kommentarer:

Sussie sa...

Fattar inte varför det inte går att klicka på bilderna så att de blir större. Trist för det syns ju så dåligt då. Jag kan ju det annars.Vad har jag gjort? Är det någon som vet??

Jessica sa...

Jag försökte också kolla på bilderna med förstoring men lyckades inte, Tyvärr vet jag inte vad som har hänt :(

Men jag tror jag såg allt en klocka där på bilden längst upp och sen läste jag vidare och då såg jag att du hade skrivit det :) hihi. jaa du är allt tokig i klockor du :) hihi..
Bra med hylla till böckerna, borde jag med ha..
Kram kram

Magdalena sa...

Klockor kan man aldrig få för många av =)
Synd bara att du inte kan ha dem på jobbet...
Hoppas det löser sig med bilderna.
Kram