onsdag 11 februari 2009

Onsdag

Jaha då var det en ny dag igen då. Idag har jag inte gjort så mycket. Brukar vara ganska lat när jag ska iväg o jobba kväll.
Käkade kesoplättar till lunch. Det är så otroligt gott fast det inte låter så speciellt.
Tack Jessica för att jag fick receptet av dig =)

Har ni några tips på vad man kan köpa i present till min kompis man. Han fyller 42.
Tänkte köpa ölglas som man kan lägga i frysen så att ölen håller sig kall men dom finns inte att köpa för tillfället. Han har inte några speciella intressen heller för då skulle det vara lättare.
Iof så jagar han men det är väl rätt så dyra grejer att köpa..

1 kommentar:

Jessica sa...

Jaså är de jobb ikväll som gäller :) hihi..

tyvärr jag har jätte svårt att komma på vad jag ska handla till folk själv. Förutom till min tvillingsyster, för vi är ju lika i nästan allt..

Bra förslag med ölglaset, synd bara att dem inte gick och köpa nu!

Kram kram