lördag 28 februari 2009

shopping på Thuns


Idag var jag o Erika på Thuns o shoppade. Jag skulle egentligen bara dit för att köpa tofflor till min syster. Men sedan så kan man ju bara inte åka hem utan att ha kikat runt lite.
Då blev det lite mer saker. Hittade fina ljus + ljusfat. Blev jättefint när jag fixade iordning det när jag kom hem med lite fina stenar till. Sedan så hittade jag fina tallriksunderlägg som gick i blå-turkost. (Fast Tommy tyckte att dom såg ut som skurtrasor!!!!) Han har ingen talan.
Ljusen gick oxå i den färgen. Så nu vill jag köpa matchande gardiner till det rummet oxå. Det blir nog fint tror jag=) Om någon ser panelgardiner eller längder i den färgen så säg gärna till=)
Erika hittade oxå jättefina grejer. Fast hennes gick i lila. Ska bli kul att se när du, Erika har fixat iordning köket med dina fina inköp.
Tack för idag! Det var kul=) Det får vi göra om snart igen=)

Nej nu ska jag ila iväg. Ska på inflyttningsfest till Susanne i vår syjunta.

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va skoj.. hihi.. man hittar alltid något på thuns :) så fina saker där.. kram kram