söndag 22 februari 2009

Sammandrag av helgen..

Jaha nu var det ju några dagar sedan jag skrev. Har inte riktigt hunnit med.

Fredag var vi bjudna på mat hos Malin o Micke. Det var en kombinerad "tack för flytthjälpen" och Mickes födelsedag i efterskott. Vi fick Tacos!! Det är ju så himla gott =) Tack så mycket för en jättetrevlig kväll =)
Och sicken tur att Erika har körkort nu och hade sin nya bil med sig ;)
Hon ville så gärna köra oss till bussen sedan så då fick jag vin till maten. Så tack så mycket för du ville köra oss =)

Lördagen jobbade jag bort kan man väl säga. När jag kom hem så var Malin, Micke o Mille här. De skulle sova över här för Micke hade målat om i deras sovrum. Ska bli kul att se resultatet sedan.

Så nu är jag framme vid idag. Har inte hänt så mycket. Jobbat bort även den här dagen så den här helgen har gått jättefort förbi. Ska bli skönt att vara ledig nästa helg. Eller rättare sagt så är jag ledig fyra helger på raken nu. Det är inte dåligt..

5 kommentarer:

Jessica sa...

Sorry att jag inte dök upp i helgen, kommer förbi någon dag i veckan itsället.
Skönt att helgen gått fort för dej.. en annan vill ju att helgen skulle vara längre denna helg :) hihi.. skönt att du sk vara ledig mkt nu.. :)

Va kul med att erika tagit körkort :)KRAM

Jessica sa...

föresten när jobbar du i veckan d? eller nästa vecka?? kram

Åsa sa...

Härligt att vara ledig 4 helger på raken...unar dig verkligen det...för jag tror inte jag känner nån som verkar ha så fullt upp som du ? ;-) *L*
Hur gick det med den lediga dagen..bakade du nåt gott ?
Du har inte nåt gott bakrecept att bjuda på...tänkte baka nån dag nu när jag verkar haft fått relativr ordning på hemmet.
Kram Åsa

Erika sa...

Varsågod, de var bara trevligt att köra er Så ni fick testa pärlan=) Tycker du ska kolla upp när vi ska ta kött kök och bar. Jag tar det gärna iveckan, typ onsdag kanske:) Men pappa var kanske inte så sugen att stressa på det. men kolla med honom:) Kram Kram

Jessica sa...

Ok, då kanske jag ska komma denna veckan isf :) vi får se vilken dga de blir.. hihi.. vi ses!! Kram