torsdag 12 februari 2009

Nätshopping e bra..

Ännu en dag med sovmorgon. Har varit mycket av den varan den här veckan. Skönt!!!
Eftersom jag ju hatar att gå upp tidigt på morgonen.
Tog en promenad till Jayne idag. Tar ca drygt en halvtimme att gå dit så det blev ju en perfekt promenad dit o hem. Fikade där så klart men tog faktiskt bara en liten sockerkaksskiva. Det är ju bara torsdag så jag tyckte att jag var duktig.
Gick snabbt på hemvägen så den kanske åkte av i farten. Haha!

Väl hemma satte jag mig vid datorn (Nähä, det var väl ovanligt!!!) Haha!
Men det är ju helt underbart att man kan skicka efter så mycket via nätet.
Slippa gå i affärer när man vet precis vad man vill ha. Bara några klick så har man varan hemskickad inom en vecka.
Ja ja jag vet, det är ju ingen nyhet. Men vill bara säga det igen.
Skickade efter en present till Tommy. Han fyller ju inte förrän i mars men det är skönt att ha gjort det färdigt redan nu.
Nähä, måste rusa nu för jag ska åka till jobbet om 20 minuter.
Tänk, tiden går så fort när man har roligt.

3 kommentarer:

Jessica sa...

hej hej..

Klart den där sockerkakan försvannn, tror faktiskt att den inte hamnade på dig överhuvudtaget :) hihi..
Jag köpte oskyldigt dömd på dischsop, såg att den va mkt billigare nu än när jag köpte den.. :)

kram

Jessica sa...

jo vi har samma smak på filmer :) hihi

Magdalena sa...

Ja, den sockerkakan hoppade nog av på vägen hem tror jag.
Jag har också beställt på nätet idag. En present till svärmor. Otroligt praktiskt! Vilket underbart samhälle vi lever i =)