tisdag 5 maj 2009

Ännu en ledig o tidig dag

Det var bara att ställa klockan på väckning tidigt idag oxå.
Jörgen skulle komma o fixa klart fogningen.
Har inte varit lika duktig som igår men man kan ju inte ha samma energi varje dag, eller hur?
Men något jag iallafall tog itu med var bokhyllan. Den behövdes både dammas o rensas ur.
Jag brukar göra det när jag inte kan trycka in fler böcker i den.
Så nu har jag en hel del böcker som jag inte vill ha. Det kanske är någon som är intresserad???
Ni får dem isåfall. Det är blandat... deckare, romaner...
Det är fler än dessa. Ca 30 stycken.

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va många böcker. hihi.. :) jag är jätte dålig på läsa böcker, men jag gillar romaner och lite deckare.. :)

de är inte varje dag man vill gå upp tidigt heller.. men tyvärr mååste man det ibland.. :)

kram

Åsa sa...

Så synd att jag bor så långt bort, hade gärna tagit emot några böcker för jag måste snart läsa en roman för att kunna göra en analys i svenskan...
Gott att ha en ledig dag och få gjort sånt som man aldrig annars inte ta sig tid till.
Ha det gott !!
Kram Åsa