torsdag 14 maj 2009

snart blir det en löparrunda...

I morse när jag skulle gå över gatan på väg till jobbet så står det en man en bit framför mig.
Tittar till på hans byxben och får se att han har en remsa eller nåt på benet.
Ser att det är en sån där klisterremsa med storleken tryckt på. Ni vet... som en del affärer har...
Vad gör man i ett sånt läge?? Ska jag gå fram till honom och säga det så att han slipper att gå runt med den hela dagen? Eller ska jag låta honom upptäcka den själv? Han kanske tycker att det är pinsamt om man säger till.
Står och funderar så länge så att det hinner bli grönt och han går iväg. Då vill man ju inte springa efter. Men kom iaf på att det nog var bäst att låta bli. Han hade kanske blivit arg...

Nej, nu ska jag byta om och ge mig ut på en löparrunda.
Hade lite träningsvärk i benen igår och idag har det varit värre. Men det brukar ju bli så andra dagen. Men då är det bara att ge sig ut igen =)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Du är duktig med löparrunda. jag har själv inte kommit igång med det, men jag tycker hellre om att cykla en springa. Men nån dag ska jag väl komma igång :) hehe

ang gubben, han kanske ville visa att han hade köpt nya byxor :) haha..

kram kram

Åsa sa...

Haha inte lätt i såna situationer du...som jessica sa ville visa eller så trodde han att det ska vara så nuförtiden...
Jag med min glappa käft hade nog inte orka hålla tyst ;-)
Duktig du e som tränar på !
Hälsa malin så gott från mig o jag hoppas ni får en fin och minnesvärd dop dag !!
Kram Åsa