fredag 15 maj 2009

kladdkakebagaren i farten...


Nu är det kladdkake bakning som gäller.
Malin har önskat kladdkaketårtor till dopet. Det är ju så roligt att baka så det gör jag så gärna.
Var runt o lånade ihop lite formar så att det skulle räcka.
Hoppas nu bara att dom blir bra. Det är ju alltid lite pirrigt. Hinner ju inte göra om dom imorgon ifall de skulle bli misslyckade.
Tänk att lille Mille ska döpas imorgon. Ska bli kul att få gå på dop.
Får inte glömma kameran....
Nej, nu ska jag ut på min promenad. Klockan är så mycket så jag tror att jag går på elljusspåret. Är man ute o går en fredag kväll så tror väl folk att man inte har något liv.
Men jag har ju bakat tårtor och Tommy har kaklat i badrummet. Vi har haft fullt upp ändå...
Men man kanske borde göra något trevligare än att träna en sån här kväll.
Blir kanske en film sedan...


1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Men så gott!!

Med assor av vispgrädde!

Kram Maud