måndag 4 maj 2009

Boktips


Veckans boktips!

Två jättebra böcker av Liza Marklund

Dessa böcker är fristående men man ska nog läsa dem i ordning iallafall
Handlar om journalisten Annika Bengtzon. Vad hon får vara med om i sitt privatliv och i sitt yrke. Ni kanske kommer ihåg "Sprängaren" som även blev film.
Himla spännade böcker vill jag bara säga =)
Det är svårt att sluta läsa.
Den fristående fortsättningen på "Livstid" heter " En plats i solen" Den måste jag ju bara köpa för den är säkert lika bra den.


Ja, nu är det snart slut på den här långa dagen. Imorgon kommer Jörgen tillbaka och fortsätter med badrummet. Kaklet på väggen och klinkers på golvet hann de göra färdigt. Nu är det fogen mellan plattorna som ska dit. Det kan man inte göra samma dag.
Men det kommer ju att dröja ett tag till innan allt blir färdigt.
Nu ska toalett, handfat, duschvägg o handdukstork sättas in. + lite diverse småsaker som krokar o pappershållare o sånt.
Tyvärr så har jag lovat Tommy att inte lägga ut några kort innan allt är färdigt.
Så jag får väl hålla mig då (fast det är svårt) ;)

1 kommentar:

Jessica sa...

Handlar dessa två böcker om annik begntsson? isf vet du om dem komme rpå film.. jag har ju sett både sårängare och paradiset och jag tycker dem är kanon bra..

Du får ta kort på badrummet sen, jag är allt då nyfiken på det.. :)

Vilken vecka är de på erat schema nu.. ?? :)kram