söndag 10 maj 2009

Lite mer blev det den här dagen...

Tänk vilken energi man kan få på kvällen när det är dax att varva ner.
Vid halv 8 fick jag för mig att jag skulle baka matbröd. Hade dåligt med sånt hemma.
Så nu halv 10 är sista plåten i ugnen.Ska bli gott med te o nybakat bröd.
Under tiden degen jäste så hann jag även putsa ett fönster o sätta upp nya gardiner.
Jag blir så glad för nu har jag även hunnit med sådant som jag hade tänkt göra i helgen.
Ska försöka lägga mig i tid ikväll. Börjar 6.45 imorgon.
Usch, jag skulle kunna fortsätta att vara ledig några dagar till. Men då får man inga pengar.

3 kommentarer:

Malin sa...

Värst va du har bloggat mycket den här helgen:)

Jessica sa...

:) åh skönt att ha de gjort innan helgen, kanon bra ju =) Du har ju hunnit med mycket du.. :) hihi.. Kram

Sussie sa...

Jag är nyfiken på vem du är Malin?
Kul att någon man inte känner följer min blogg =)
Eller jag kanske känner dig?