måndag 25 maj 2009

Helgen som varit

Ja, nu var det ett tag sedan sist. Det blir så där ibland...
Det har varit något hela helgen så jag har knappt hunnit sitta vid datorn.
Fredag kväll jobbade jag så då blev det inte så mycket annat. Tänkte städa på dagen för att slippa på lördagen men jag var för lat (vilket jag fick ångra efteråt)
Lördagen gick åt till att städa...hmm...(jag får skylla mig själv) Hann faktiskt med en löparrunda efter städningen. Men sedan var det dax att fixa iordning för kvällen. Jayne o Stefan med familj + Jaynes mamma skulle komma hit på middag. Det blev en mysig kväll med grillat. Åh, det är så gott!! Sedan så spelade vi spel. Det är så kul tycker jag men tyvärr så blir det inte så ofta.

Söndag så åkte vi in till Uppsala för att fira Malins födelsedag i förskott (hon fyller ju egentligen år idag, måndag) Tack för en trevlig eftermiddag Malin!! Och tack för den goda kakan!!Den var ju verkligen supergod. Den bara måste jag få receptet på!!!=)

På kvällen kom Ingemar o Lotta med familj hit. (Fast inte Camilla för hon låg hemma o var förkyld) Stackars dig Camilla. Det är så trist att vara sjuk.
Då blev det grillat igen. Men som sagt... det är ju så gott...
Vi planerade lite inför vår årliga campingvecka som vi tillbringar ihop.
Så nu vet vi vart vi ska åka och när. Detta år blir det Värmland. Det var längesedan vi var där sist så det ska bli kul.

Nej, nu är klockan mycket... Måste gå o lägga mig. Ska upp o jobba imorgon.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hej!
Fullt upp ser jag...mysigt o gott med grillkvällar =)
Smart drag när ni valt Värmland som campingvecka...;-)
Rekommenderar campingen i Torsby om ni inte bestämt vart...
Ha en fortsatt trevlig vecka.
Kram Åsa

Jessica sa...

Hej hej :)
Mycket du gjort i helgen, dem det är kul och mysigt med grillning, mums =) hehe..

kul och se dej igår =) Kram kram