söndag 10 maj 2009

Shopping även idag =)

Vill börja med att tacka Erika o Andreas för en trevlig kväll med jättegod mat.
Det blev Erikas underbart goda potatisgratäng (den slår alla andra gratänger). Den är helt klart bäst!! Till det blev det baconlindad fläskfilé, tzatsiki o sallad. Supergott!!!
Men inte nog med det. Lite senare så blev det kaffe. Till det serverades det kladdkaka, kanelbullar o chokladkakor. Mums!!! Men då var man rejält mätt kan man säga. Jag orkade tyvärr bara kladdkakan. Fast efter ett tag så tackade jag inte nej till popcorn =) Oj, oj, oj

Idag så är det en ny shoppingdag. Om mindre än en timme ska jag ta bussen till IKEA för att möta upp Malin o Erika. Det blir ju första gången som jag går ordentligt på nya IKEA. Förra gången var det ju bara ett besök i restaurangen+ en snabbvisit i butiken.
När vi är nöjda där så drar vi vidare till Fullerö (är det tänkt iallafall). Det var ett tag sedan jag var där nu så det ska bli kul. Det finns ju så mycket fint där.

2 kommentarer:

Erika sa...

Kul att ni tyckte om det:) Lite halv läskigt att bjuda på mat man inte ätit själv ens:) Men det gick ju bra. kul att ni kom! Ses snart då! Kram

Jessica sa...

Härligt en riktig shopppinghelg ju :) med gå runt på ikea, där kan man gå länge..

Vilken himla god mat ni fick av Erika och Andreas,d e lätt ju gott.. :)

kram