söndag 17 maj 2009

Dopet

Ja, igår var vi ju på Milles dop. Väldigt trevligt. Det var Mille och en kille till som skulle döpas samtidigt. Men det gick så bra så. Båda killarna var så lugna o glada.
Efter dopet så åkte vi till en kvarterslokal något kvarter bort. Där bjöds det på jättesmarrig smörgåstårta (som Milles Mormor hade fixat). Och på det så blev det kaffe med bullar, kakor, glass o kladdkaketårtorna (som jag gjorde). Allt var så gott så =)
Mille fick så mycket fina presenter. Det var allt ifrån dopsked, bestick, fotoramar, sparbössa + mycket mer...
Inga bilder på dopet (inte ännu iallafall) Måste kolla vilka jag kan ta med...
Ja det var den dagen det. När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket mer. Pysslade här hemma med lite av varje. Tommy fortsatte att jobba på badrummet och jag putsade fönster o hängde upp nyköpta gardiner bl a.
Hade en vilodag från träningen. Men ångrade mig på kvällen. Jag skulle nog ha tagit en löparrunda ändå...

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh va kul med dop =) hihi.. åh va mycket fint ha har fått och va gott ni hat ätit =) mums..

kram